موتورولا امروز دست پر وارد میدان شده و علاوه گوشی های پرچمدار جدید اج 50 اولترا و اج 50 فیوژن، از یک جفت هدفون بیسیم با نام های موتو بادز و موتو بادز پلاس پرده برداری کرد. نسخه معمولی هدفون مقرون به صرفه و در چهار رنگ پر زرق و برق بوده، درحالیکه نسخه پلاس پیشرفته تر، تنظیم صدا توسط Bose را ارائه می دهد.

Moto Buds دارای درایورهای دینامیک 12.4 میلی متری، پشتیبانی از صدای Hi-Res و حذف فعال نویز (ANC) با میکروفون های سه گانه است. Moto Buds از طریق بلوتوث 5.3 متصل می شود و طراحی ضد آب دارد. عمر باتری بادز 9 ساعت با ANC خاموش بوده، در حالی که کیس شارژ می تواند این مدت را تا 42 ساعت افزایش دهد.

Moto Buds در رنگ‌های آبی ستاره‌ای، آبی ستاره‌ای، هلویی مرجانی و سبز کیوی عرضه می‌شود. قیمت 60 یورو تعیین شده است. نسخه پلاس دارای درایورهای دوگانه با ووفرهای 11 میلی متری و توییترهای 6 میلی متری در هر هدفون است. بادز پلاس همچنین از صدای Hi-Res و  Dolby Atmos و Dolby Head Tracking در دستگاه های پشتیبانی شده موتورولا پشتیبانی می کند.

ANC در نسخه پلاس می تواند تا 46 دسی بل نویز اطراف شما را خفه کند. عمر باتری با ANC خاموش 8 ساعت و با کیس شارژ 38 ساعت ارزیابی شده است. نسخه پلاس در رنگ های Forest Grey و Beach Sand موجود بوده و قیمت 130 دلار / 150 یورو / 100 پوند تعیین شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *