تیک تاک بالاخره پس از ماه‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌ها، اپلیکیشن رقیب اینستاگرام خود، TikTok Notes را راه‌اندازی کرد. پس از اینکه تیک تاک در یک برنامه به‌عنوان TikTok Photos شناسایی شد، نام TikTok Notes را برای برنامه رسانه‌های اجتماعی خود انتخاب کرد که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را مانند اینستاگرام با جهان به اشتراک بگذارید.

قابل ذکر است، اگر قبلاً از تیک تاک استفاده می‌کنید و یک حساب دارید، می‌توانید از همان حساب برای آزمایش TikTok Notes استفاده کنید. این شرکت هنوز به طور رسمی این عرضه را اعلام نکرده، اما برخی کاربران تأیید کرده اند که اپلیکیشن TikTok Notes در گوگل پلی استور و اپل اپ استور در کانادا موجود است. در حال حاضر، اپلیکیشن TikTok Notes در ایالات متحده در دسترس نیست، اما ممکن است خیلی زود تغییر کند. تیک تاک ممکن است قبل از عرضه جهانی برنامه را آزمایش کند، پس با ما همراه باشید. در مورد عملکرد برنامه، TikTok Notes برنامه‌ای است که می‌توانید از آن برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها استفاده کنید و برخلاف اینستاگرام، حتی یک پست را در فید به شما نشان نمی‌دهد.

در واقع، TikTok Notes دارای یک شبکه است که به شما امکان می دهد چندین پست را همزمان مشاهده کنید. می توانید روی هر پستی در فید خود کلیک کنید و آن را در تمام صفحه مشاهده کنید. شما همچنین گزینه خواندن یا گذاشتن نظرات را دارید. طبق گفته‌ها، TikTok Notes ویژگی‌هایی مانند فید عکس، فیدهای زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر را مشابه اینستاگرام ارائه می‌دهد. کاربران علاقه مند می توانند برای دانلود برنامه به وب سایت رسمی TikTok Notes مراجعه کنند و بر اساس سیستم عاملی که استفاده می کنید، به بازار برنامه مربوطه خود هدایت خواهید شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *