نرم افزار و اینترنت

کسب و کارها می توانند لیست های خود را در اپل مپس سفارشی کنند

هنوز به احتمال زیاد اپل مپس برای برخی از کاربران جایگزین گوگل مپس نمی شود، اما اپل فکر می کند راه دیگری برای کاهش شکاف ویژگی ها دارد: به فروشگاه ها کنترل بیشتری می دهد. این شرکت ابزار رایگان Apple Business Connect را راه‌اندازی کرده که به هر شرکتی امکان می‌دهد کارت‌های موقعیت مکانی خود را در برنامه‌هایی مانند Maps، Messages، Siri و Wallet سفارشی کند.

آنها می توانند تصاویر خود را اضافه کنند، اقداماتی را در برنامه های دیگر دعوت کنند (مانند رزرو رستوران از طریق OpenTable) یا آخرین تبلیغات را به نمایش بگذارند. اپل قبل از اینکه کنترل کارت موقعیت مکانی را در اختیار بگیرد، کسب‌وکارها را تأیید می‌کند، اما فروشگاه‌ها فقط باید از Apple ID برای ثبت‌نام استفاده کنند. Business Connect در سراسر جهان در دسترس است، اگرچه ویترین ها در ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس خواهند بود. این شرکت می گوید که آنها در “ماه های آینده” به کشورهای دیگر خواهند رسید.

این گسترش در حالی انجام می شود که شایعه شده است اپل در حال یافتن راه هایی برای سود بردن از Maps است. بنا بر گزارش ها، سازنده آیفون در حال آماده شدن برای آوردن تبلیغات جستجو به اپلیکیشن مپس در سال جاری است. اگر این درست باشد، اطلاعات فروشگاه سفارشی می تواند به نتیجه نهایی اپل کمک کند. اگر یک کسب‌وکار بداند که تبلیغات منجر به فروش بیشتر می‌شود، ممکن است احتمال بیشتری برای پرداخت هزینه برای تبلیغات داشته باشد. انگیزه های اپل هر چه که باشد، کارت های سفارشی همچنان نوید بهبود تجربه Maps را برای کاربران روزمره می دهند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا