نرم افزار و اینترنت

بزودی امکان خواندن پاسخ همزمان در نسخه اندروید گوگل جیمینی فراهم می شود

اخیراً مشاهده شد که گوگل در حال کار بر روی یک ویژگی موسیقی جدید برای دستیار هوش مصنوعی خود Gemini است که به Gemini امکان شناسایی موسیقی در حال پخش و همچنین پخش موسیقی از سرویس های پخش موزیک محبوب با استفاده از دستورات صوتی را می دهد. در حال حاضر، نکته جدیدی ظاهر شده که نشان می دهد Gemini یک ویژگی پاسخگویی بلادرنگ را ارائه می دهد.

مشاور محبوب AssembleDebug (از طریق PiunikaWeb) یک گزینه جدید “Real-Time Responses” را در منوی تنظیمات Gemini کشف کرده است. در حال حاضر، هنگامی که درخواست خود را به Google Gemini ارسال می کنید، درخواست شما را ارزیابی می کند و سپس برای ایجاد پاسخ زمان می برد. اما برای خواندن آن ابتدا باید منتظر بمانید تا کل پاسخ تولید شود. این می تواند کمی وقت گیر باشد، به خصوص زمانی که پاسخ های تولید شده شما در پاراگراف های بزرگ باشد.

اکنون، با قابلیت پاسخ‌گویی بلادرنگ، کاربران Gemini می‌توانند پاسخ را به محض شروع تولید بخوانند. این یک ویژگی بسیار خوب برای کسانی است که صبر ندارند و می خواهند هر چه سریعتر چیزها را بدانند. علاوه بر این، این ویژگی جدید پاسخ به موقع Gemini، برنامه را با نسخه وب خود که قبلاً این گزینه را دارد، همتراز می کند.

یک کلید اختصاصی برای Real-Time Responses وجود دارد که در توضیح آن آمده است: “پاسخ‌ها در زمان انجام، بلادرنگ نشان داده می‌شوند”. نسخه وب Gemini انیمیشنی از نوشتن پاسخ زمانی که هوش مصنوعی آن را بلادرنگ ایجاد می کند، نشان می دهد. شما همان انیمیشن را در برنامه Gemini برای ویژگی پاسخ در زمان واقعی هنگام ورود به اندروید خواهید دید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا