موبایل و تبلت

ناتینگ فون (2a) از اندروید 15 بتا 1 پشتیبانی می کند

ناتینگ سازنده گوشی های هوشمند مستقر در لندن اعلام کرد که یکی از اولین شرکای اندرویدی است که دسترسی زودهنگام به اندروید 15 را ارائه می دهد. به عنوان بخشی از برنامه پیش نمایش توسعه دهندگان، توسعه دهندگان اپلیکیشن و کاربران می توانند اندروید 15 بتا 1 را روی گوشی میان رده Nothing Phone (2a) خود نصب کنند.

می‌توانید با نسخه بتای جدید بازی کنید تا ایده‌ای در مورد آنچه که امسال برای اندروید در دسترس است به دست آورید و بازخورد خود را به شرکت ارسال کنید. در یک پست فروم ناتینگ گفت که به روز رسانی بتا دارای چندین ویژگی، از جمله انیمیشن بوت Nothing، تصاویر پس زمینه Nothing و پشتیبانی از Glyph SDK است.

با این حال، برخی از هشدارها وجود دارد، مانند اینکه کاربران نمی توانند اثر انگشت خود را ثبت کنند یا از Face Unlock استفاده کنند. به‌روزرسانی بتا شامل سفارشی‌سازی‌های ناتینگ مانند ویجت ها، رکوردر، لانچر، آب‌وهوا و برنامه Nothing X، نمی‌شود. اگر قصد دارید اندروید 15 را روی دستگاه خود امتحان کنید، می توانید لینک های دانلود بسته به روز رسانی اندروید 15 بتا و بسته بازگشتی را در پست انجمن بیابید. توجه داشته باشید که فقط در صورتی می‌توانید به‌روزرسانی بتا را نصب کنید که Nothing OS 2.5.5a روی دستگاه شما اجرا شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا