نرم افزار و اینترنت

لایت روم ویژگی های Generative Remove و Lens Blur را دریافت کرد

ادوبی از دسترسی زودهنگام Generative Remove در لایت روم و انتشار کلی Lens Blur خبر داد. هر دوی این ویژگی ها اکنون در سراسر اکوسیستم لایت روم از طریق موبایل، دسکتاپ، آیپد، وب و کلاسیک در دسترس هستند. توجه به این نکته مهم است که هر دوی این ویژگی ها، برای مشترکان پولی می باشند.

این دو ابزار را هم علاقمندان و هم حرفه ای ها می توانند برای ویرایش تصاویر در دستگاه ها استفاده کنند. با Lens Blur، ویراستاران می‌توانند با یک کلیک جلوه‌های تاری زیبایی را به هر قسمت از تصاویر خود اضافه کنند و اکنون شامل تنظیمات از پیش تعیین شده جدید می‌شود. با استفاده از Generative Remove در دسترسی زودهنگام، کاربران لایت روم می‌توانند انواع مختلفی از جمله از بین بردن لکه‌های پیراهن‌های طرح‌دار، چین و چروک‌های روی سفره در عکس‌های غذا، انعکاس‌های ناخواسته در آب و موارد دیگر را انجام دهند.

ادوبی گفت که قرار است در این دوره دسترسی اولیه با جامعه کار کند تا بازخورد دریافت کند و مدل Firefly Image 1 را تقویت کند که این ویژگی را تقویت می کند. با به اشتراک گذاشتن به روز رسانی در مورد Adobe Firefly، این شرکت گفت که بیش از 8 میلیارد تصویر از مارس 2023 در سراسر جهان تولید شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه Firefly این است که بر روی محتوای دارای مجوز مانند Adobe Stock آموزش دیده و محتوایی تولید می کند که می تواند برای استفاده تجاری استفاده شود که حق چاپ و سایر حقوق مالکیت معنوی مانند علائم تجاری و آرم ها را نقض نمی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا