صوتی و تصویری

ایسر از سری جدید پروژکتورهای لیزری Vero رونمایی کرد

ایسر امروز از عرضه پروژکتورهای دوستدار محیط زیست جدید خود به نام Vero خبر داد که برای ارتقای تجربه سرگرمی خانگی و در عین حال به حداقل رساندن تأثیرات محیطی آنها طراحی شده است. دو مدل جدید به وضوح 4K UHD و سازگاری HDR10 برای ارائه تصاویری خیره کننده و روشنایی افزایش یافته به 4000 انسی لومن از منبع نور هیبریدی لیزر/LED مجهز شده اند.

ایسر Vero HL6810ATV و Vero HL6810 با طراحی دانگل تعبیه شده Android TV انحصاری ایسر ارائه می شود که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های خانه هوشمند را در نوک انگشتان خود می دهد. در راستای حمایت خط Vero برای پایداری، پروژکتورهای لیزری جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انرژی کمتری را بدون کاهش عملکرد مصرف می‌کنند و پایداری روشنایی طولانی‌مدت با طول عمر 30000 ساعت ارائه می‌دهند.

منبع نور هیبریدی آنها نیز 100 درصد بدون جیوه است و دستگاه ها از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) در شاسی خود و کاغذ بازیافتی برای بسته بندی استفاده می کنند. جزئیات حتی در تاریک ترین صحنه ها به لطف نسبت کنتراست پویا 50000:1 و توانایی دستیابی به 105 درصد طیف رنگی Rec 709 برای دقت رنگ دقیق، واضح هستند. حالت فوتبال سفارشی ایسر نیز در این مدل‌ها برای بهینه‌سازی صحنه‌هایی که روی سطوح بزرگ‌تر نمایش داده می‌شوند، موجود است تا آنها را واقعی‌تر و واضح‌تر نشان دهد. به لحاظ قیمتی و در دسترس بودن پروژکتور Vero HL6810ATV و Vero HL6810 به ترتیب با قیمت 1699 یورو و 1599 یورو در دسترس خواهند وبد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا