دوربین های دیجیتال

بلک‌مجیک در حال توسعه دوربینی برای فیلم‌های فراگیر اپل ویژن پرو است

در ارائه WWDC امسال اپل، این شرکت اعلام کرد که با بلک‌مجیک دیزاین همکاری کرده تا ساخت و کار با ویدیوهای غوطه‌ور کننده برای ویژن پرو را آسان‌تر کند. مشخص شد که بلک‌مجیک در حال حاضر در حال توسعه دوربینی است که به طور خاص برای فیلم‌های غوطه‌ور کننده برای هدست واقعیت ترکیبی اپل طراحی شده است.

این شرکت دیجیتال سینما و تولیدکننده اعلام کرد دوربین Blackmagic URSA Cine Immersive را در توییتر/X معرفی کرده و چند عکس نیز به اشتراک گذاشته تا نگاهی اجمالی به آنچه که به نظر می‌رسد داشته باشیم. این شرکت جزئیات زیادی درباره دستگاه به اشتراک نگذاشت جز این که “جهت ضبط محتوا برای اپل ویژن پرو” طراحی شده با وضوح 8160 در 7200 برای هر چشم و “16 استاپ دامنه دینامیکی برای محتوای سینمای سه‌بعدی غوطه‌ور با سرعت 90 فریم در ثانیه.” بر اساس تصاویری که بلک‌مجیک به پست خود پیوست کرده، کاربران حتی قادر خواهند بود دوربین را به یک پهپاد متصل کنند تا ویدیوهای هوایی ضبط کنند.

این شرکت امیدوار است دوربین را در اواخر سال جاری عرضه کند، هرچند قیمت دستگاه را اعلام نکرد. در گذشته، بلک‌مجیک یک دوربین که می‌تواند در 12K فیلمبرداری کند را به قیمت 9995 دلار عرضه کرده که بسیار کمتر از مدل‌های قابل مقایسه دیگر است. سال گذشته، اولین مدل فول فریم خود را که می‌تواند در 6K فیلمبرداری کند به قیمت 2595 دلار معرفی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا