حدود یک سال پیش بود که استدیو بازی‌سازی Playsport Games نسخه دوم بازی موبایلی شبیه ساز مدیریت مسابقات Motorsport Manager Mobile 2 را منتشر کرده بود. اکنون این شرکت نسخه سوم از این سری بازی با نام Motorsport Manager Mobile 3 را برای اندروید و آی او اس منتشر کرده است.

درست همانند نسخه قبل، این بازی رایگان نبوده و بازیکنان می توانند با پرداخت 3.99 دلار این بازی از گوگل پلی یا اپل استور دریافت نمایند. نسخه سوم این بازی در مقایسه با نسخه های قبلی، دارای پیشرفت زیادی بوده است. در این بازی با تشکیل تیم خود به مسابقات بزرگ بپویندید، با استخدام رانندگان تیم خود را گسترش می دهید و به توسعه اتومبیل های خود می پردازید تا بتوانید از سری مسابقات اروپایی به مسابقات جهانی موتور‌اسپورت راه پیدا کنید.

همچنین در این بازی مدیریت تمامی بخش ها از جمله ایجاد ماشین های حرفه ای، حمایت مالی با دعوت از طرفداران تا شرکت در مسابقاتی نفس گیر به دست کاربران می باشد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گرافیک اچ دی، طراحی منحصر به فرد با توجه زیاد به همه جزئیات، صداگذاری هیجان اور، کنترلرهای لمسی عالی، انجام انواع مذاکرات، ایجاد ماشین اختصاصی با امکان ارتقا قسمت هایی چون فنر و … اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *