موبایل و تبلت

HMD گوشی اقتصادی Vibe را برای بازار آمریکا معرفی کرد

HMD Global به تازگی از گوشی‌های هوشمند جدید سری پالس خود رونمایی کرده است. در حالی که این گوشی ها مخاطبان جهانی را هدف قرار می دهند، HMD مدل خاصی را نیز برای بازار آمریکا معرفی کرد که HMD Vibe نام دارد.

Vibe از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 استفاده می کند که در رده میان رده قرار می گیرد و برای استفاده روزمره مناسب است. این دستگاه با 6 گیگابایت رم همراه شده و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد که با کارت microSD برای کسانی که به فضای اضافی نیاز دارند قابل ارتقا است. علاوه بر این، این گوشی دارای 4 گیگابایت رم مجازی است.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن را پشتیبانی می کند که با یک بار شارژ تا دو روز استفاده می کند. با این حال، کسانی که شارژ سریع را ترجیح می دهند ممکن است ناامید شوند زیرا Vibe تنها از شارژ سیمی 10 واتی پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 6.56 اینچی با وضوح HD+ و نرخ به روز رسانی 90 هرتز، اندازه مناسبی دارد.

سیستم دوربین نیز بسیار ابتدایی است؛ در پشت، تنظیمات دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد که احتمالاً برای جلوه‌های حالت پرتره وجود دارد. برای سلفی، یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. همه دوربین ها دارای ویژگی های HDR، پردازش هوش مصنوعی و بهینه سازی رنگ پوست هستند. قابل ذکر است که هیچ اسکنر اثر انگشت وجود ندارد. درعوض، دستگاه برای امنیت بیومتریک تنها به قفل چهره متکی است. HMD Vibe برابر 150 دلار قیمت دارد و قرار است از ماه می در آمریکا عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا