آیا تا به حال خواسته اید یک NFT ایجاد کنید؟ خوشبختانه، اپلیکیشن هایی وجود دارند که می‌توانند به شما در ساخت NFT از آیفون کمک کنند. چه بخواهید چند NFT برای دوستان خود بسازید و چه بخواهید سعی کنید یکی را با دلارهای کلان بفروشید، این اپلیکیشن ها می توانند به شما کمک کنند تا چشم انداز NFT خود را به واقعیت تبدیل کنید.

1. GoArt

GoArt یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ایجاد NFT با آیفون شما است. به جای ایجاد NF های سفارشی از هنر دیجیتال، GoArt عکس های شما را با استفاده از فیلترهای خلاقانه به NFT تبدیل می کند. همچنین یکی از سریع‌ترین اپلیکیشن های ساخت NFT برای استفاده است، زیرا می‌توانید در عرض چند ثانیه یک عکس آماده NFT از یک عکس موجود ایجاد کنید.

برخی از فیلترهای خلاقانه این اپلیکیشن عبارتند از هنر پاپ، ون گوگ، پیکاسو و اسفنجی. پس از ایجاد یک عکس، می توانید آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید. همچنین می توانید یک عکس زنده بگیرید و فوراً آن را به یک عکس آماده NFT تبدیل کنید. GoArt همچنین تصاویری که اخیراً ایجاد کرده‌اید را در یک گالری ذخیره می‌کند تا بعداً مشاهده شود. برای شروع، برنامه GoArt را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان آنها برای امتحان این سرویس استفاده کنید و اگر آن را دوست داشتید، می‌توانید مشترک شوید.

2. NFT Creator

اپلیکیشن NFT Creator! برای کسانی طراحی شده که به دنبال ایجاد هنر دیجیتال با کیفیت بالا بدون پس زمینه طراحی گرافیک هستند. با بسیاری از گزینه های سفارشی سازی عالی موجود، !NFT Creator می تواند نیازهای هر کسی را برآورده کند برخلاف GoArt، نیازی به آپلود عکس موجود ندارید. در عوض، می توانید از پایگاه داده گرافیکی “NFT Creator” برای ایجاد عکس خود در برنامه استفاده کنید.

یکی از جنبه های منحصر به فرد NFT Creator پس زمینه های قابل تنظیم آن است. با طیف گسترده ای از پس زمینه های جامد و گرادیان، می توانید بوم مناسب برای پروژه NFT جدید خود را بیابید. همچنین پایگاه داده ای از عکس های استوک با پس زمینه های انتزاعی و بافت دار وجود دارد.

3. NFT Game

بازی NFT توسط NinjaFT یکی دیگر از اپلیکیشن های برتر برای ایجاد NFT در آیفون شما است. این اپلیکیشن دارای برخی از بهترین قالب ها برای ساخت NFT به سبک آشنا است. با بازی NFT، می توانید کارت های معاملاتی NFT سفارشی خود را بسازید. همچنین می‌توانید برای کسب NFT رایگان بازی کنید. برای شروع، یک الگو را از کتابخانه الگو انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. می‌توانید یک کارت ورزشی، یک کارت پوکمون، یک کارت کفش ورزشی یا کارت‌های جایزه سفارشی خود بسازید. صدها قالب ممتاز وجود دارد که می توانید آنها را سفارشی کنید.

NFT Game همچنین دارای بازاری است که در آن می‌توانید NFT‌های دیگر سازندگان بخرید و حتی در هدایایی NFT‌های رایگان برنده شوید. اگر قصد خرید یک NFT را دارید، حتما یاد بگیرید که قبل از خرید NFT چه مواردی را بررسی کنید. تنها نقطه ضعف این است که اگر می‌خواهید NFT خود را در زنجیره هوشمند بایننس اضافه کنید، باید هزینه‌ای بپردازید، و اگر می‌خواهید قفل همه قالب‌ها را باز کنید، باید هزینه اشتراک را جداگانه پرداخت کنید.

4. SuperMe

SuperMe اپلیکیشنی نیست که برای ساخت NFT طراحی شده باشد. در عوض، این اپلیکیشنی برای ساخت آواتارهای کارتونی طراحی شده است. با این حال، هنگامی که یک آواتار را ساختید و دانلود کردید، می توانید آن را به عنوان NFT استفاده کنید. NFT های سبک آواتار محبوب هستند و اگر به دنبال ایجاد یک NFT سرگرم کننده با نماد اصلی خود هستید، SuperMe راهی است که باید انجام دهید. با SuperMe، می توانید مو، لباس و حالات چهره آواتار خود را سفارشی کنید. همچنین می توانید یک پس زمینه سفارشی و حتی حباب های گفتار اضافه کنید.

هنگامی که آواتار ایجاد شد، می‌توانید آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعداً به عنوان NFT از آن استفاده کنید. یک راه عالی برای استفاده از آواتار SuperMe اضافه کردن آن به کارت معاملاتی با استفاده از برنامه NFT Game است. همچنین می‌توانید این آواتارها را به برنامه‌های دیگر اضافه کنید تا پس‌زمینه‌های قابل تنظیم را دریافت کنید.

5. 8bit Painter

8bit Painter بهترین سازنده تصویر پیکسلی در اپ استور امروزی است. بسیاری از NFTهای محبوب از سبک تصویر پیکسلی استفاده می کنند، بنابراین اگر به دنبال ساخت یکی از آن ها هستید، 8bit Painter را در نظر بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بوم جدید ایجاد کنید و اندازه خود را انتخاب کنید. اندازه ها از 16×16 شروع می شوند و تا 160×160 می رسند. هر چه اندازه بزرگتر باشد، پیکسل های هنری بیشتر است. هنر پیکسلی ساده معمولاً 16×16 یا 32X32 است.

شما همچنین می توانید تصاویر را وارد کرده و آنها را به هنر پیکسل تبدیل کنید. بنابراین اگر NFT مورد علاقه خود را در یکی از اپلیکیشن های موجود دیگر ایجاد کنید، می توانید آن را به فرمت پیکسل تبدیل کنید. شما همچنین می توانید تصاویر را به عنوان الگو وارد کنید و آنها را ویرایش کنید تا NFT منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

فروش NFT با NFT GO

در حالی که NFT GO به طور خاص اپلیکیشنی برای ایجاد آثار هنری NFT نیست، به همان اندازه مهم است. NFT GO اپلیکیشنی است که می توانید از آن برای تبدیل اثر هنری NFT خود به یک NFT واقعی از طریق فرآیندی به نام minting (ضرب کردن) استفاده کنید. ضرب NFT زمانی است که هنر دیجیتال شما به یک بلاکچین انتخابی شما اضافه می شود. هنگامی که در بلاک چین قرار گرفت، می توان آن را به سایر کاربران فروخت یا به کیف پول های NFT منتقل کرد. شما همچنین می توانید NFT های ضرب شده را به کیف پول خود اضافه کنید.

پس از تکمیل فرآیند ضرب، NFT شما آماده فروش است. شما همچنین می توانید این کار را در اپلیکیشن NFT GO انجام دهید، زیرا بازار مخصوص به خود را دارد. در حالی که این مکان محبوب ترین مکان برای خرید و فروش NFT نیست، تنها جایی است که می توانید NFTها را در آیفون خود بفروشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *