در طول گوگل I/O، برنامه‌هایی برای اضافه کردن پشتیبانی به برنامه کیف پول دیجیتال آن نه تنها برای شناسه‌های دیجیتال و کلید ماشین، بلکه همچنین کلیدهای دیجیتال دفتر و هتل اعلام شد. همچنین با یک «تغییر نام تجاری» همراه خواهد بود که نام خود سرویس پرداخت را تغییر نمی‌دهد، «Google Pay» همچنان وجود دارد و نام سرویس پرداخت نیز وجود دارد. تغییر در نام برنامه است که اکنون Google Wallet است.

این تغییر با آخرین تأیید نماینده گوگل منعکس شده که اعلام کرد، گوگل «شروع به عرضه والت برای کاربران اندروید در 39 کشور کرده است» و انتظار می‌رود طی روزهای آینده به همه کاربران Google Pay برسد. برنامه جدید Wallet به‌عنوان به‌روزرسانی برای برنامه فعلی Google Pay در اکثر کشورهایی که Google Pay در آن‌ها در دسترس است، ارائه می‌شود.

در همین حال، کاربران اندروید در ایالات متحده و سنگاپور هر دو برنامه GPay و Wallet را نگه می‌دارند زیرا اولی برای پرداخت‌های شخص به فرد استفاده می‌شود و دومی ابزارهای مدیریت پول در این بازارها ارائه می‌شوند. کاربران در هند هیچ شانسی نخواهند دید – این برنامه به عنوان Google Pay باقی خواهد ماند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *