گوگل یک تغییر کوچک اما بسیار مفید در نسخه وب Photos ارائه کرده که توسط 9to5Google مشاهده شده است. در بخش اطلاعات برای هر عکس، دسته جدیدی به نام Backed up بعد از روز/تاریخ، مکان، دستگاه، EXIF و اندازه تصویر وجود دارد که نشان می‌دهد که آیا فایل با «کیفیت اصلی» یا «بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی» ذخیره شده است، و در صورت وجود، چقدر فضای اشغال می‌کند.

این به ویژه برای کاربران در سطوح رایگان گوگل، به دنبال تغییرات خط‌مشی فضای ذخیره‌سازی آن که در 1 ژوئن 2021 ایجاد شد و به فضای ذخیره‌سازی رایگان نامحدود عکس‌ها پایان داد، آموزنده خواهد بود. این مورد به شما اجازه می دهد تا عکس هایتان را با جزئیات بیشتری مدیریت کنید، اگر نیاز به آزاد کردن فضا دارید، یا فقط کیفیت را در یک نگاه بررسی کنید.

این در بالای ویژگی فعلی “Manage storage” است که یک نمای کلی و مدیریت فضای ذخیره سازی ابری شما را ارائه می دهد. به طور عجیبی، مانند اطلاعات Uploaded from و Shared by، اطلاعات Backed up در برنامه‌های اندروید یا iOS در دسترس نیست و فقط در وب می توان مشاهده کرد. این ویژگی در برخی از حساب ها فعال شده، اما هنوز به طور گسترده منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *