عملکرد نقشه در اینستاگرام امروز بسیار مفیدتر شده است (به نوعی الهام گرفته از گوگل). نقشه جدید اینستاگرام از جستجوها و فیلترها پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که رستوران ها، جاذبه ها و سایر نقاط داغ را مستقیماً در اپلیکیشن جستجو کنند، نه اینکه صرفاً محل ارسال عکس را مشاهده کنند. نقشه به روز شده همچنین دارای پست‌ها، استوری ها و راهنماهایی است که توسط کاربران برچسب‌گذاری شده‌اند و در هر کجا که جستجو می‌کنید نگاهی اجمالی به صحنه محلی ارائه می‌دهند.

این نقشه از جستجوهای هشتگ پشتیبانی کرده و امکان کاوش را با ضربه زدن روی مکان‌های برچسب‌گذاری‌شده در فید یا استوری ها ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید نام یک موسسه، شهر یا محله را مستقیماً در صفحه Explore تایپ کنید و نتایج را روی نقشه ببینید. نقشه جدید به کاربران این امکان را می دهد که جستجوهای خود را در یک مجموعه ذخیره کنند و مکان را با دیگر اینستاگرامرها نیز به اشتراک بگذارند.

استفاده از برچسب‌های موقعیت مکانی روی پست‌ها و استوری‌ها، تا زمانی که پروفایل شما عمومی باشد، آن محتوا را به نتایج جستجو در نقشه جدید اضافه می‌کند. از نظر بصری، این نقشه دارای نمادهای اینستاگرامی است که در آن جاذبه‌ها قرار دارند، به جستجوگران اجازه می‌دهد تا روی استوری‌ها ضربه بزنند و ببینند یا از صفحات پروفایل مشاغلی که برایشان جالب است بازدید کنند.

این یک گام دیگر در اپلیکیشن اینستاگرام برای تبدیل شدن به فروشگاهی یکپارچه برای شبکه های اجتماعی، تجارت، مسافرت و به طور کلی زندگی است. به عنوان مثال، در اوایل ماه جولای، اینستاگرام امکان خرید مستقیم چیزها را در چت ارائه کرد. چنین حرکاتی به جای باز کردن گوگل مپس یا Venmo و بردن چشم های پشتیبانی شده توسط تبلیغات به جای دیگری، ماندن کاربران در اینستاگرام را آسان تر می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *