سرانجام، اسکوئر انیکس تاریخ انتشار مناسب Final Fantasy 14 را برای Xbox Series X/S اعلام کرد. MMO که در حال حاضر در نسخه بتای باز روی کنسول ها قرار دارد، در تاریخ 21 مارس (2 فروردین 1403) به طور رسمی روی سیستم ها عرضه می شود. بازیکنان پلی استیشن و کامپیوتر از سال 2013 از بازی Final Fantasy 14 لذت می برند، بنابراین انتشار ایکس باکس مدت زیادی است که در راه است.

نسخه بتای باز ایکس باکس فقط برای حساب‌های جدید Square Enix در دسترس بوده و شامل همه چیزهایی است که در نسخه آزمایشی رایگان موجود است و پیشرفت در بازی کامل خواهد شد. مایکروسافت به مشترکین Game Pass Ultimate این گزینه را ارائه می‌کند که از 21 مارس تا 19 آوریل نسخه Starter بازی را بدون هزینه اضافی درخواست کنند. این نیز محتوایی مشابه نسخه آزمایشی رایگان دارد. شما بازی پایه و دو الحاقیه اول Heavensward و Stormblood را دریافت خواهید کرد.

هر چند برای هر دو گزینه محدودیت هایی وجود دارد. زمانی که به سطح 70 رسیدید، نسخه آزمایشی رایگان پایان می‌یابد، اگرچه می‌توانید به طور نامحدود به بازی ادامه دهید. محدودیت‌های دیگر شامل مقدار ارز درون بازی است که می‌توانید حمل کنید و نمی‌توانید آیتم‌ها را با بازیکنان دیگر مبادله کنید. با انتخاب نسخه Starter می توانید از سقف سطح آزمایشی رایگان و سایر محدودیت ها فراتر بروید، اما باید پس از 30 روز شروع به پرداخت هزینه اشتراک بازی کنید. اگر ترجیح می‌دهید در بازی پایه و دو الحاق اول عجله نکنید، شاید بهتر باشد تا زمانی که آن‌ها را به پایان نرسانید، به نسخه آزمایشی ادامه دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *