انویدیا از فناوری Cloud G-SYNC خود رونمایی کرده که هدف آن افزایش تجربه استریم بازی برای کاربران GeForce NOW است. Cloud G-SYNC انحصاری برای نمونه‌های GeForce NOW RTX 4080 SuperPOD تحت لایه اشتراک Ultimate، نرخ تازه‌سازی نمایشگر را با جریان‌های بازی ابری همگام‌سازی می‌کند و پارگی و لکنت صفحه را برای بازی روان‌تر به حداقل می‌رساند.

این ویژگی همچنین از فناوری Reflex برای کاهش تأخیر در بازی های ابری استفاده می کند. برای استفاده از Cloud G-SYNC، کاربران باید تجهیزات نمایشی با نرخ تازه سازی بالاتر از 60 هرتز و پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) مانند Nvidia G-SYNC، AMD FreeSync یا ProMotion اپل داشته باشند. قابل ذکر است، Cloud G-SYNC فقط از طریق اپلیکیشن GeForce NOW در دسترس است و به کلاینت های مرورگر، موبایل یا تلویزیون گسترش نمی‌یابد.

برای سیستم‌های ویندوز، حداقل نیاز به کارت‌های گرافیک معماری NVIDIA Turing (سری GTX 16 یا RTX 20) به استثنای پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی اینتل یا AMD ضروری است. علاوه بر این، نسخه macOS این برنامه از تمام مدل‌های سیلیکون اپل و مدل‌های مک مبتنی بر اینتل، از جمله پیکربندی‌های خاص مک بوک پرو، مک بوک ایر، آی مک و مک پرو پشتیبانی می‌کند. اطمینان از اینکه سیستم های مجهز به GeForce حداقل نسخه درایور R545 را برای پشتیبانی از Cloud G-SYNC دارند، ضروری است. با این حال، انویدیا تصریح می کند که در ویندوز، چندین مانیتور با این ویژگی پشتیبانی نمی شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *