گوگل مپس در حال دریافت ویژگی های جدیدی است که به شما در سفرهای تابستانی کمک می کند. در به روزرسانی جدید اکنون یافتن لیست‌های مفید از سایت‌های برتر و کامیونیکیتی مپس آسان‌تر است، که از “شهرهای منتخب” در آمریکا و کانادا شروع می‌شود.

گوگل می‌گوید وقتی یکی از آن شهرها را در Maps جستجو می‌کنید، می‌توانید برای دیدن لیست‌های انتخاب شده از توصیه‌های “از افرادی که شهر را به خوبی می‌شناسند” انگشت خود را به سمت بالا بکشید. همچنین فهرست‌هایی از “سایت‌هایی که دوست دارید” مانند رستوران‌های مدیریت‌شده The Infatuation، راهنماهای Lonely Planet، برنامه‌های سفر 36 ساعته نیویورک تایمز، و راهنمای OpenTable برای بهترین غذاخوری‌های جدید وجود دارد.

همچنین فهرست‌های رستوران جدیدی وجود خواهد داشت که توسط Google Maps بر اساس “مکان‌هایی که مردم در حال حاضر به آن‌ها علاقه دارند یا دوست دارند در Maps” ایجاد می‌شوند. این هفته در بیش از 40 شهر در سراسر آمریکا و کانادا راه اندازی می شود. فهرست پرطرفدار هر هفته با مکان‌هایی که اخیراً در Maps محبوبیت پیدا کرده‌اند به‌روزرسانی می‌شود.

اگر دوست دارید از فهرست‌ها در Maps استفاده کنید، از این واقعیت خوشتان می‌آید که اکنون می‌توانید موارد را هر طور که دوست دارید در آنها مرتب کنید. حتی می‌توانید فهرست‌های رتبه‌بندی شده ایجاد کنید و محتوای کانال‌های اجتماعی خود را در فهرست خود پیوند دهید تا نشان دهید چرا یک مکان شایسته جایگاه خود است. قبل از پایان این ماه در Maps به صورت جهانی در دسترس خواهد بود.

این روزها هوش مصنوعی اجتناب ناپذیر است، و Google Maps در حال شناسایی بینش های کلیدی از جامعه Maps از طریق هوش مصنوعی است تا به شما کمک کند در یک نگاه “احساس خوبی” از یک مکان و نکات برجسته آن پیدا کنید. وقتی به یک رستوران نگاه می‌کنید و عکس‌های غذا را مرور می‌کنید، هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تشخیص دهید نام یک غذا چیست و به شما نشان می‌دهد که چه قیمتی دارد، آیا محبوب است یا نه، و آیا گیاه‌خواری است یا وگان. در نهایت، Maps ظاهر جدیدی پیدا می‌کند و دارای صفحه اصلی تمیزتر با تب های کمتر، و رنگ‌های پین جدید است که هدف آن آسان‌تر یافتن مکان‌ها در نقشه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *