گجت و پوشیدنی

آپدیت گلکسی بادز 2 پرو، واچ 4 و واچ 5 با هدف بهبود تجربه دوربین

امروز سامسونگ بروزرسانی‌های جدیدی را برای ایربادز گلکسی بادز 2 پرو و ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 ارائه کرده است. این بروزرسانی‌ها برای بهبود تجربه استفاده از دوربین در تلفن متصل شده شما طراحی شده‌اند.

گلکسی بادز 2 پرو یک ویژگی جدید ضبط صوتی 360 دارد که با استفاده از میکروفون در هر هدفون صدای 360 درجه را دریافت می کند و آن را به ضبط ویدیوی شما اضافه می کند. سامسونگ می‌گوید ظاهراً کسانی که ویدیوهای شما را مشاهده می‌کنند، احساس می‌کنند در مرکز عمل هستند و “صداهای واقعی و همه‌جانبه‌ای را می‌شنوند که یک تجربه حضوری را شبیه‌سازی می‌کنند”.

این ویژگی از بلوتوث LE Audio استفاده می‌کند که امکان ضبط دوگوشی را با استفاده از میکروفون‌های چپ و راست همزمان فراهم می‌کند. اگر صاحب یک ساعت هوشمند از خانواده گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ 5 هستید، بروزرسانی جدیدی که به زودی ارائه می‌شود، قابلیت‌های زوم را به برنامه کنترلر دوربین اضافه می‌کند. همانطور که از نام آن مشخص است، این به شما امکان می دهد زوم دوربین گوشی خود را کنترل کنید.

تنها چیزی که لازم بوده کمی از واچ فیس یا چرخش قاب چرخان است. سامسونگ می‌گوید این برای گرفتن سلفی‌ها یا عکس‌های گروهی از راه دور ایده‌آل است، زیرا نیازی به دویدن به سمت گوشی برای کادربندی عکس عالی را از بین می‌برد. ویژگی 360 Audio Recording به تدریج در گلکسی بادز  2 پرو منتشر می‌شود، اما در حال حاضر تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که گلکسی زد فولد 4 یا زد فلیپ 4 داشته باشید، زیرا به پشتیبانی Bluetooth LE Audio نیاز است.

دستگاه های گلکسی اس 23 آینده قطعاً از آن نیز پشتیبانی خواهند کرد. برنامه به روز شده Camera Controller از ماه فوریه برای گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا