لاجیتک کیبورد بی‌سیم Signature Slim K950 و ماوس Signature Slim Combo را معرفی کرده است. این دو عدد، همراه با یک نسخه باکس قهوه ای متمرکز بر تجاری، عملکردهای پیشرفته ای را با قیمت قابل دسترس ارائه می دهد.

Signature Slim Combo برای کاربرای که در سبک کاری ترکیبی حرکت می کنند، ایده آل است. این شامل کیبورد بی سیم Logitech Signature Slim K950 و یک ماوس بی سیم Signature Plus M750 است. اول از همه، کیبورد همه کاره است و با طیف گسترده ای از سیستم عامل ها (ویندوز، مک اواس، iOS، اندروید و لینوکس) سازگاری دارد.

طراحی کیبورد شبیه به مدل کلیدهای MX محبوب لاجیتک است و کلیدهای عملکردی اختصاصی برای میانبرهای مفید مانند ضبط صفحه، بی‌صدا کردن میکروفون و ایموجی‌ها وجود دارد. با این حال، فاقد بک لایت است. از سوی دیگر، ماوس بی‌سیم Signature Plus M750، دکمه‌های چپ، راست و وسط، دو دکمه کناری به راحتی قابل دسترسی و SmartWheel برای پیمایش دقیق یا متمرکز بر سرعت را ارائه می‌دهد.

هر دو کیبورد و ماوس در راحتی و عملکرد عالی هستند. کیبورد فول سایز، با Numpad یکپارچه، برای کار صفحه‌گسترده مناسب f,ni و دارای پایه‌های قابل تنظیم برای تنظیم دقیق زاویه تایپ است. علاوه بر این، لاجیتک برای محیط‌هایی که سر و صدا و حواس‌پرتی نگران‌کننده هستند، اخبار خوش‌آمدگویی را برای تجربه تایپ و کلیک بی‌صدا در اولویت قرار داده است. صفحه کلید و ماوس وقتی با نرم افزار +Logi Options هماهنگ شوند واقعا می درخشند. کاربران می توانند عملکردهای کلیدی را برای برنامه های خاص (مانند Adobe Photoshop یا Microsoft Word) سفارشی کنند و از ویژگی استثنایی “Flow” استفاده کنند.

Flow کیبورد و ماوس را قادر می سازد تا به طور همزمان با حداکثر سه دستگاه (از طریق بلوتوث یا دانگل بی سیم Logi Bolt لاجیتک) متصل شوند. این به شما امکان می‌دهد روی شبکه‌های Wi-Fi به‌طور یکپارچه سوئیچ کنید و حتی بین دستگاه‌ها کپی و پیست کنید. Logi Options+ از Smart Actions نیز پشتیبانی کرده که با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند با یک ضربه کلید، چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنند.

لاجیتک همچنین یک نسخه تجاری خاص از Signature Slim Combo را ارائه می دهد که به صراحت برای استقرار سازمانی طراحی شده است. نوع سازمانی دارای فناوری بی سیم امن Logi Bolt برای اتصال مطمئن و ایمن است. علاوه بر این، آنها دارای یک ویژگی Logitech Sync هستند که امکان به روز رسانی سیستم عامل از راه دور و نظارت بر روی استقرار بالقوه جهانی دستگاه های Signature Slim را فراهم می کند. هر دو دستگاه از باتری‌های AAA و AA پشتیبانی می‌کنند و دارای عمر باتری تا 36 ماه هستند. Logitech Signature Slim Combo K950 با قیمت 109.99 دلار در دسترس بوده و کیبورد به صورت جداگانه نیز قابل خرید است. Signature Slim Combo for Business قیمت های مشابهی دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *