اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیتی است که Reels را بر اساس ویدیوهایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اید و علایق فردی شما به شما و یکی از دوستانتان توصیه می کند. مهندس معکوس الساندرو پالوزی این ویژگی را کشف کرد که Blend نام دارد. اینستاگرام به تک کرانچ گفت که Blend را به صورت داخلی آزمایش می کند و آزمایش آن را به صورت عمومی آغاز نکرده است.

ممکن است Blend هرگز روشنایی روز را نبیند، اگرچه یافتن ایده هایی که اینستاگرام با آن ها بازی می کند همیشه جذاب است. این پلتفرم جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد Blend فاش نکرده است، اگرچه به نظر می رسد ایده این است که کاربران اینستاگرام و یکی از بهترین های آنها به جای اینکه یکی از آنها ویدیویی را که دوست دارد پیدا کند و آن را برای دیگری ارسال کند، حلقه های جدیدی را با هم کشف کنند. منطقی است که Blend یک نشانگر داشته باشد که فرد دیگر قبلاً یک Reel خاص را دیده تا دو نفری که به فید دسترسی دارند بتوانند در مورد آن چت کنند.

همانطور که TechCrunch اشاره می‌کند، تیک تاک ویژگی‌ای در این راستا ندارد، بنابراین Blend می‌تواند برای افرادی که دوست دارند ویدیوهای کوتاه را با هم تماشا کنند، به اینستاگرام مزیتی بدهد. همانند بسیاری از ویژگی‌های دیگر پلتفرم‌های مشابه، به نظر می‌رسد که Blend اساساً در مورد افزایش تعامل است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *