اچ پی یک محصول جدید به مجموعه مانیتورهای Omen خود را در بازار چین عرضه کرده است. D27qs کاربرانی را هدف قرار داده که از بودجه آگاه هستند و تعادل بین عملکرد و قیمت را در اولویت قرار می دهند. اکنون این مانیتور با قیمت 899 یوان (تقریباً 124 دلار) در دسترس است.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی 2K IPS با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است. پنل IPS رنگ های زنده با عمق رنگ 8 بیتی و زوایای دید گسترده 178 درجه را نوید می دهد و از بازتولید رنگ ثابت از موقعیت های مختلف اطمینان می دهد. این مانیتور دارای نرخ رفرش 100 هرتزی است که در مقایسه با مانیتورهای 60 هرتزی سنتی، تصاویری نرم‌تر ارائه می‌دهد. این می تواند در بازی های سریع که هر فریم مهم است، مفید باشد. اگرچه D27qs بالاترین نرخ رفرش موجود را ندارد، اما D27qs ارتقای قابل توجهی را نسبت به مانیتورهای استاندارد برای تجربه بازی پاسخگوتر ارائه می دهد.

برای راحتی چشم، D27qs دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش سازگار با چشم، بدون سوسو و تنظیم کاهش نور آبی است. این ویژگی‌ها با تنظیم خروجی نور آبی و ارائه تصاویری بدون سوسو زدن، به کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی‌مدت کمک می‌کنند. علاوه بر این، مانیتور به حالت‌های مختلفی مانند حالت خواندن و شب مجهز است تا شرایط و نیازهای مختلف مشاهده را برآورده کند.

HP Omen D27qs به گزینه‌های اتصال متعدد، از جمله 2 پورت HDMI و 1 پورت DP، مجهز شده که برای انواع دستگاه‌ها مانند رایانه‌ها، لپ‌تاپ و کنسول‌های بازی آماده می‌شود. این مانیتور همچنین دارای خروجی صوتی 3.5 میلی متری داخلی برای اتصال هدفون یا بلندگو است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *