سخت افزار

اینستاگرام، تغییراتی در بهبود فید اپلیکیشن خودش اعمال کرد.

اینستاگرام امروز یک تغییر در بخش فید اپلیکیشن خودش اعمال کرده است. این پلتفرم دکمه‌ای تحت عنوان «New Posts» را به اپلکیشن خود اضافه کرده که با لمس آن، محتوای صفحه به درخواست کاربر به‌روزرسانی می‌شود.

پیش از این اینستاگرام الگوریتم های خود را به گونه ای طراحی کرده بود که موجب می شد عکس ها و استوری های ارسالی افرادی بالاتر قرار بگیرد که کاربر مطالبشان را بیشتر لایک زده یا بیشتر در موردشان اظهار نظر کرده بود، این مطالب در بسیاری از موارد کهنه و قدیمی بودند و همین تغییر باعث اعتراض برخی کاربران شده بود که می گفتند اینستاگرام به همین علت تازگی و به روز بودن خود را از دست داده است.

اینستاگرام دکمه‌ای تحت عنوان «New Posts» را برای کاربرانش نمایش می‌دهد. با لمس این دکمه، محتوای صفحه به درخواست کاربر به‌روزرسانی می‌شود و دیگر این کار به‌صورت خودکار انجام نخواهد شد. پس از به‌روزرسانی، کاربران به بالای فید خود منتقل می‌شوند. به گفته اینستاگرام، بسیاری از کاربران از شیوه نامطلوبی که در آن فید بدون هیچ هشداری آپدیت می‌شد، ناراضی بودند. حالا کنترل آپدیت شدن محتوای موجود در صفحه، در دستان خود کاربر است.

این تغییرات مهم ترین تحول در الگوریتم های شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ماه مارس سال ۲۰۱۶ به این سو تلقی می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا