شرکت اوپو امروز، جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود را با نام Oppo F7 رونمایی کرده که از دوربین سلفی هوشمند 25 مگاپیکسلی بهره می برد.

در قاب جلوی اوپو F7، نمایشگر 6.23 اینچی LCD وجود دارد که رزولوشن تصویر آن 2280 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19 به 9 است. در بردیگی بالای نمایشگر دوربین 25 مگاپیکسلی و سنسور های گوشی قرار گرفته است. گوشی جدید اوپو از نسل جدید دوربین جلو موسوم به Selfie Expert بهره می‌برد که یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی با امکان ثبت تصاویر بوکه است و از هوش مصنوعی و افکت‌های مختلف عکاسی بهره می‌برد.

همچنین دوربین جلوی از قابلیت AR Sticker بهره می برد و امکان گذاشتن استیکر روی صورت را برای کاربر فراهم کرده است. به علاوه دوربین سلفی اوپو F7 از قابلیت Facial Unlock (قفل‌گشایی با تشخیص چهره) نیز استفاده می کند. این نرم افزار قادر است از 120 نقطه صورت برای تشخیص چهره، استفاده کند، به طوریکه از چشمان کاربر بسته باشد، قفل گوشی باز نمی شود.

به لحاظ سخت افزار، اوپو F7 به یک پردازنده هشت هسته ای هیلیو P60 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز گشته و از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC بهره می برد. این گوشی به اندروید 8.1 اوریو به همراه آخرین رابط کاربری ColorOS 5.0 مجهز شده است.

این گوشی از 9 اپریل در هند به فروش خواهد رسید. قیمت مدل 4 گیگابایتی 273 یورو و مدل 6 گیگابایتی 336 یورو اعلام شده است. همچنین این گوشی در رنگ های قرمز، نقره و مشکی موجود خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *