لپ تاپ

ایسر از کروم بوک اسپین 714 با وبکم 2K رونمایی کرد

ایسر با اطمینان برخی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار را می‌سازد، و امروز به‌روزرسانی Chromebook Spin 714 را به عنوان بخشی از اخبار کامپیوترهای ارائه می‌کند. مانند مدل سال گذشته، Chromebook Spin 714 یک لپ‌تاپ پریمیوم نازک (۰.۷ اینچ)، سبک (حدود سه پوند) و قدرتمند است.

جای تعجب نیست که مدل جدید از پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل استفاده می‌کند – i3-1315U، i5-1335U یا i7-1355U. ایسر همچنین یک مدل رده بالا برای استفاده سازمانی با پلتفرم vPro اینتل با پردازنده i7-1365U ارائه می دهد. این کروم بوک را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD پیکربندی کرد و به قدرتی بسیار بیشتر از نیاز بیشتر وظایف ChromeOS خواهید رسید.

یکی از تغییرات قابل توجه دیگر، ارتقا وبکم آن به وضوح “QHD 2K” است. طبق معمول، ایسر از یک شاسی آلومینیومی آنودایز بادوام استفاده می‌کند که طبق گفته‌ی شرکت، مشخصات دوام MIL-STD 810 آمریکا را برآورده می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش لمسی 14 اینچی 1920 در 1200 دارای یک لولای 360 درجه است تا بتوانید لپ تاپ را در حالت چادری نگه دارید یا از آن به عنوان تبلت استفاده کنید.

صفحه نمایش لمسی با یک قلم USI به خوبی کار می کند و 4096 سطح فشار و حساسیت به شیب را ارائه می دهد – بنابراین اگر علاقه مند به نقاشی روی بوم نسبتاً بزرگ این صفحه نمایش هستید، باید به خوبی کار کند. امسال هیچ چیز جدیدی در مورد صفحه کلید یا ترک پد وجود ندارد، اگرچه ایسر بار دیگر به طور متفکرانه سنسور اثرانگشت اختیاری را برای امنیت در نظر گرفته است. و صفحه‌کلیدها و ترک‌پدهای گذشته در مدل‌های رده بالای Spin بسیار خوب بوده‌اند. در نهایت ایسر می گوید باتری این لپ تاپ حدود 10 ساعت دوام می آورد. قیمت Chromebook Spin 714 از 699 دلار شروع می شود و در ماه می در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا