پس از شایعات و درز تصاویر مختلف، سرانجام شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Xiaomi Mi 6X رونمایی کرد. شیائومی اعلام کرده که دوربین دوگانه این گوشی مانند آیفون ایکس و یا اوپو 15 عملکرد خوبی را ارائه می کند.

یکی از نقاط قوت Mi 6X، دوربین دوگانه اصلی آن است. سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی IMX486 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.75 بوده و سنسور دوم آن هم از لنز 20 مگاپیکسلی IMX376 سونی استفاده شده که قادر به ثبت تصاویر به صورت پرتره هم هستند. سنسور 20 مگاپیکسلی از فناوری تبدیل 4 پیکسل به 2 میکرون پیکسل بهره برده و شرکت شیائومی مدعی است که به لطف فناوری هوش مصنوعی، قادر به تشخیص اجسام مختلف در شرایط نوری متفاوت می‌باشد.

به لحاظ سخت افزار، Mi 6X به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 و واحد گرافیکی Adreno 512 مجهز شده است. این گوشی به طور پیش فرض 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. اما می توان با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی را خریداری کرد.

نمایشگر این گوشی 6 اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. همچنین سنسور اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته و از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می کند. از سایر قابلیت های این گوشی می توان به باتری 3010 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری MIUI 9.5 اشاره نمود. گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های صورتی، قرمز، طلایی، آبی و مشکی عرضه شود. قیمت پایه این گوشی از 250 دلار آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *