نرم افزار و اینترنت

آیتونز اپل اکنون در مایکروسافت استور در دسترس کاربران قرار گرفت

اپل به طور رسمی سرویس آیتونز یا iTunes را به فروشگاه مایکروسافت استور اضافه کرد. بنابراین کاربران اپل، اکنون می توانند سرویس آیتونز را از مایکروسافت استور برای ویندوز 10 دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

ممکن است برخی از کاربران ویندوز ۱۰ از اضافه‌شدن آیتونز به مایکروسافت استور هیجان‌زده نباشند؛ چرا که از نسخه‌ی دسکتاپ و استاندارد آن استفاده می‌کنند؛ اما این خبر برای آن دسته از کاربرانی حائز اهمیت است که از ویندوز ۱۰ اس بهره می‌برند، این نسخه از ویندوز به کاربر اجازه‌ی نصب اپلیکیشن خارج از مایکروسافت استور را نمی‌دهد.

با این نسخه کاربران قادر خواهند بود که با نصب نسخه دسکتاپ آیتونز، به سرویس هایی نظیر اپل موزیک و قابلیت همگام سازی آیفون دسترسی پیدا کنند. تلاش اپل برای افزودن آیتونز به مایکروسافت استور، اقدامی مشابه با سرویس اسپاتیفای است، که پیش‌تر با استفاده از Desktop Bridge، نسخه‌ی دسکتاپ اپلیکیشن خود را به فروشگاه مایکروسافت اضافه کرده بودند.

چنانچه از کاربران آیتونز هستید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی مدرن آیتونز را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. اگر از نسخه‌ی دسکتاپ استفاده می‌کنید، حین نصب این اپلیکیشن، نسخه‌ی یادشده از روی کامپیوتر شما حذف شده و تنظیمات شخصی‌سازی‌شده‌ی شما به نسخه‌ی مدرن اضافه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا