یوتیوب به تازگی قابلیتی ارائه کرده که به کابران اجازه می دهد مدت زمان استفاده از آن را مدیریت کنند. این شرکت ابزارهایی برای حفظ سلامت دیجیتال ارائه می کند. یکی از آنها قابلیتی است که به کاربران نشان می دهد به طور روزانه و هفتگی چه مدت زمان در اپلیکیشن وقت صرف کرده اند.

زمانیکه برنامه یوتیوب موبایل خود را به روز کنید، در پروفایلی که در منو حساب کاربری شما وجود دارد گزینه “Time Watched” اضافه خواهد شد که به شما اطلاع می دهد امروز و روز گذشته چه مدت زمان صرف دیدن ویدئوهای یوتیوب کرده اید. این قابلیت همچنین با جمع زمان های صرف شده در یوتیوب در هفته گذشته به شما کل زمانی که در مدت هفت روز در این شبکه گذارنده اید را اطلاع می دهد.

با محاسبه هفتگی، همچنین این برنامه شما را مطلع می کند که به طور میانگین در طول روز چقدر زمان در این اپلیکیشن صرف کرده اید. البته متأسفانه این قابلیت هنوز در YouTube Music فراهم نشده است. این منو علاوه بر مشخصات ذکر شده دارای قابلیت یادآوری برای استراحت نیز می باشد.

این ابزار همچنین به کاربران اجازه می دهد محدودیت های زمانی برای مدت استفاده از اپلیکیشن تعیین کنند که در بخش تنظیمات کنترل می شود. علاوه براین موارد یوتیوب اکنون ویبره مربوط به نوتیفیکیشن ها بین ساعت ۱۰شب تا ۸ صبح را غیر فعال می کند. بنابراین در زمان خواب کاربر مزاحم او نمی شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *