سخت افزار

رونمایی آمازون از نسل دوم Echo Show با نمایشگر بزرگتر و صدای بهبودیافته

آمازون به تازگی طی رویدادی غیرمنتظره از نسل جدید Echo Show با نمایشگر بزرگتر و صدای بهبودیافته رونمایی کرد.  آمازون اکو شو نسل دوم طراحی کسل کننده مدل نخست را کنار گذاشته و حالا از طراحی مینیمال تری با یک نمایشگر 10 اینچی برخوردار شده است.

صدای دالبی و طراحی بی نظیر این محصول، رقابت سختی را برای گوگل ایجاد خواهد کرد و در این محصول تمامی قابلیت های هوشمند را در اختیار خواهید داشت. این محصول با قیمت 230 دلار تا ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

Echo Show، محصول قدرتمند و پیشرفته ی آمازون، قابلیت های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توان به قابلیت تماشای ویدیوها، برقراری تماس تصویری، راهنمای آشپزی و موارد این چنینی اشاره کرد. این نمایشگر همچنین برای چت های تصویری از طریق اسکایپ، تماشای موزیک ویدیوهای Vevo و همچنین تماشای تلویزیون از طریق اپلیکیشن های Hulu و NBC کاربردی ظاهر می شود.

با استفاده از هشت میکروفون، نسل دوم اکو شو به قدرتمندترین قابلیت تشخیص گفتار در میان تمام دیوایس های سری اکو مجهز است و هاب داخلی Zigbee می تواند دستگاه را با سایر دیوایس های هوشمند خانگی ادغام کند؛ درست مانند اکو پلاس.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا