زدتی‌ای از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود با نام نوبیا Red Magic Mars با 10 گیگابایت حافظه رم و یک دکمه اختصاصی برای اجرای بهتر بازی رونمایی کرد.

برخلاف مدل قبلی یعنی نوبیا رد مجیک که از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت می‌گرفت، نوبیا رد مجیک مارس به اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. این دستگاه از سیستم خنک کننده دو لوله با نام «ICE» بهره می برد که از افزایش دمای آن جلوگیری می کند. گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس به 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

نمایشگر از نوع LCD نوبیا رد مجیک مارس دارای اندازه 6 اینچ بوده و به رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل مجهز شده است. بر روی کناره بدنه دستگاه، جایی که کلیدهای کنترل حجم صدا و کلید پاور وجود دارد، شاهد دو کلید حساس به لمس هستیم. یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس مجهز شده به یک موتور خطی به منظور لرزاندن گوشی در زمان اجرای بازی است.

در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور 24 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی هستیم. در بخش جلویی این دستگاه همچنان یک سنسور 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را بر عهده دارد. این گوشی مخصوص بازی به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری Red Magic OS 1.6 است. انرژی این محصول قدرتمند را یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. انتظار می رود این باتری شارژدهی بالایی داشته باشد. شرکت نوبیا تجهیزات مخصوصی را برای این محصول خود در نظر گرفته که برای مثال می توان به کنترلرهای بلوتوثی اشاره کرد.

نسخه پایه نوبیا رد مجیک مارس دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و به قیمت 390 دلار به فروش می‌رسد. این حافظه در نسخه دوم، که به قیمت 460 دلار به فروش خواهد رسید، به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی افزایش پیدا می‌کند. به منظور خرید نوبیا رد مجیک مارس مجهز به 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی می‌بایست 575 دلار بپردازید. برای گران‌ترین گزینه، نسخه‌ای خاص و دارای روکش بدنه ضد جذب اثر انگشت در نظر گرفته شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *