نرم افزار و اینترنت

شیائومی، مرورگر Mint را برای اندروید منتشر کرد

شیائومی به تازگی مرورگر اختصاصی Mint را در گوگل پلی دسترس کاربران قرار داد. مرورگر مینت برای دارندگان تلفن هوشمند پایین‌رده یا میان‌رده یا دستگاه‌های بی‌بهره از حافظه‌ی ذخیره‌سازی زیاد مفید واقع می‌شود. حجم این نرم‌افزار حدود 11 مگابایت است و برای نصب سریع و راحت آن به تلفن هوشمندی با ظرفیت حافظه‌ ۱۲۸ گیگابایت یا حتی ۳۲ گیگابایت نیازی نخواهید داشت.

صفحه‌ی اصلی مرورگر مینت به ابزار جست‌وجوی گوگل به‌همراه آیکون میا‌نبر گوگل و آدرس وب‌سایت Mi.com مجهز است که همگی در قسمت بالا قرار گرفته‌اند. در قسمت پایین صفحه نیز آیکن میکروفن به‌چشم می‌خورد که قابلیت تشخیص صدا برای درخواست‌های جست‌وجوی گوگل را میسر می‌سازد.

مرورگر مینت به قابلیت هایی نظیر حالت ناشناس و خواندن مجهز گشته که به کاربران اجازه می دهد تا با مراجعه به قسمت تنظیمات، درخواست نسخه‌ی تحت‌وب از وب‌سایت را نیز بدهد. همچنین کاربران قادر است تا مرورگر را در قالب نسخه‌ آیفون یا آیپد وب‌سایت به شما خدمت‌رسانی کند.

برای انجام آن، کافیست که آیکون همبرگری موجود در سمت راست پایین صفحه را کلیک و سپس، به بخش تنظیمات و پیشرفته و User Agent String مراجعه کنید. کلیک بر همان منوی همبرگر و سپس آیکن ماه، حالت مطالعه در شب را برای شما فعال می‌کند. برای دانلود این نرم افزار کافیست که به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا