نرم افزار و اینترنت

قابلیت ایجاد نظرسنجی و بهبود جستجو تصاویر در نسخه جدید تلگرام فراهم شد

تلگرام به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود را با قابلیت ایجاد نظرسنجی در گروه ها و کانال و همچنین بهبود جستجو تصاویر برای کاربران اندروید و آی او اس منتشر کرد.

پس از آن که تلگرام در اوایل ماه جاری میلادی یک آپدیت عمده برای نسخه اندروید منتشر کرد، هم اکنون نیز در تلاش است تا ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران فراهم کند. نظرسنجی‌ها با آپدیت جدید تلگرام ساده‌تر از گذشته هستند، در حالی که کاربران آی او اس با شنیدن خبر بهبود قابلیت جستجو خوشحال خواهند شد.

احتمالا با خود می‌گویید که تلگرام چندی پیش این امکان را به سرویس خود اضافه کرده بود و امکان نظرسنجی قابلیت جدیدی نیست! اما باید بگوییم که تا پیش از این، نظرسنجی کردن از کاربران از طریق ربات @vote صورت می‌گرفت ولی اکنون قابلیت مذکور به صورت کامل در داخل اپلیکیشن قرار گرفته است و در اختیار گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ هزار کاربر و کانال‌هایی با بیش از ۱ میلیون عضو قرار دارد.

تلگرام به عنوان شرکتی که به خود در زمینه حفظ اطلاعات شخصی کاربران افتخار می‌کند، قابلیت نظرسنجی را به صورت ناشناس قرار داده است. در حقیقت هیچ فردی نمی‌تواند نظر ثبت‌شده افراد را مشاهده کند، اما به نظر می‌رسد تلگرام قصد دارد کاربرانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند را نمایش دهد و فقط گزینه انتخابی آن‌ها را مخفی نگه دارد.

در نسخه جدید Telegram که برای سیستم عامل iOS منتشر شده شاهد قابلیت جستجو در بین تصاویر و همچنین برخی بهبود‌ها هستیم. در نسخه ۵.۱.۱ از تلگرام iOS بسیاری از باگ‌ها و ایرادات نرم افزاری این سرویس رفع شده‌اند. در حال حاضر کاربران می‌توانند با وارد شدن به بخش تنظیمات و سپس Data and Storage اطلاعات جمع آوری شده توسط تلگرام را پاک کنند و البته این عمل به صورت کامل انجام می‌شود و مشکلات قبلی را ندارد.

همچنین در نسخه جدید تلگرام برای iOS بعد از اینکه کاربر اپلیکیشن را ببندد، همچنان دانلود فایل‌ها و تصاویر مورد نظر ادامه می‌یابد. در زمان دانلود و آپلود نیز برخی اطلاعات تکمیلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای بروزرسانی تلگرام خود می‌توانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور اقدام کنید. در غیر این صورت، لینک‌های زیر آخرین نسخه از تلگرام را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا