موبایل و تبلت

شیائومی Mi Play با پردازنده هلیو P20 و 4 گیگابایت رم رونمایی شد

شیائومی، نخستین گوشی هوشمند میان رده از سری Play را با نام Mi Play پرده برداری کرد.

گوشی Mi Play دارای نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل، نرخ کنتراست 1500:1 و تراکم 443 پیکسل در هر اینچ می باشد. این گوشی همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و تراشه 12 نانومتری هلیو P35 مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی، مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده دارد.

دوربین اصلی دوگانه این گوشی دارای چینش 12 و 2 مگاپیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی بوده و از حالت پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کرده و با قابلیت‌هایی همچون تار کردن پس‌زمینه، کاهش نویز مالتی‌فریم و HDR خودکار به دست کاربران می‌رسد.

برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از “Face Unlock” برای باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره کاربر، در خدمت شما خواهد بود. البته اگر مایل باشید، برای باز کردن قفل موبایل از اسکنر اثر انگشت پشتی هم می‌توان استفاده کرد. در نهایت، یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی هم قدرت‌بخش دستگاه است.

شیائومی برای اولین‌بار با استفاده از رنگ‌های سه‌بعدی تلاش کرده جلوه‌ای خاص به موبایل جدید خود ببخشد. در پروسه‌ای که سازندگان برای طراحی این گوشی در پیش گرفته‌اند، افکت gradient و اشباع رنگ، طبیعی‌تر از هر زمان دیگر بوده و باعث شده تا دستگاه، ظاهری بسیار جذاب داشته باشد. علاقه‌مندان می‌توانند یکی از رنگ‌های طلایی (Twilight Gold)، آبی (Fantasy Blue) و مشکی را انتخاب کنند. این گوشی قرار است با قیمت 118 دلار راهی بازار جهانی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا