سامسونگ به تازگی نسخه جدید مرورگر اندرویدی Samsung Internet Browser 8.2 را برای تمامی دستگاه های سازگار منتشر کرده است. اگر شما هم این مرورگر روی گوشی‌تان نصب است، هم اکنون آخرین نسخه آن را دریافت کنید.

ماه سپتامبر بود که سامسونگ نسخه بتای 8.2 این مرورگر را برای برخی از دستگاه ها منتشر کرد، ولی اکنون همه دستگاه های سازگار با مرورگر Internet Browser 8.2 می توانند از نسخه جدید بهره مند شوند. نسخه جدید شامل چند قابلیت جدید و بهبود های در علمکرد برنامه می باشد.

برای مثال، در جدیدترین نسخه، به طور قابل توجهی سرعت دانلود فایل بهبود یافته و حالا دانلود فابل های حجیم با سرعت بالاتری دانلود می کند. به این صورت که هر با اقدام به دانلود فایل هایی بالاتر از 13 مگابایت دانلود می کنید، نرم افزار آن را به صورت تکه های با اتصالات چندگانه می پردازد.

سامسونگ ادعا می کند که کاربران هنگام دانلود فایل با نسخه 8.2 مرورگر باید با بهبود سرعت بین 15 تا 40 درصدی رو به رو باشند. به علاوه، قابلیتی با نام News in Quick Access به این آپدیت اضافه شده که فعلا در کشور های آمریکا و هند در دسترس است. همچنین اگر از Bixby استفاده می کنید، تعجب خواهید کرد که می توانید با استفاده از صدای خود مرورگر اینترنت سامسونگ خود را باز کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *