کامپیوتر

رونمایی اچ پی از کامپیوتر AIO جدید با گرافیک RTX 3080

اچ پی به تازگی از کامپیوتر AIO جدید مجهز به ویندوز 11 با نام  Envy 34-inch All-In-One رونمایی کرده که می توان آن را با دسکتاپ های گیمینگ هم رده دانست. این دسکتاپ جدید یک نمایشگر بزرگ 34 اینچی IPS با رزولوشن 5120 در 2160 پیکسل را در خود جای داده است.

همچنین این محصول مجهز به کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 و پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9 است. به صورت اکسترنال، آل-این-وان جدید همچنین دارای تعدادی ویژگی مرتب کیفیت زندگی است؛ به طوریکه، وبکم 16 مگاپیکسلی را می توان به طور مغناطیسی در جهت های مختلف قرار داد و و یک شارژر بی سیم معکوس 15 وات در پایه برای شارژ گوشی یا سایر لوازم جانبی سازگار تعبیه شده است. 

در قسمت پشتی چهار درگاه USB-A و دو درگاه تاندربولت 4 وجود دارد که دارای یک جفت پورت USB-A اضافی در کنار آن و یک USB-C اضافی است. همچنین خروجی HDMI و پورت ترکیبی هدفون/میکروفون وجود دارد. به علاوه مجهز به چهار اسلات حافظه رم و دو اسلات حافظه SSD M.2 بوده که به گفته اچ پی، امکان ارتقا رم و فضای ذخیره سازی توسط کاربر فراهم است.

این یک فهرست از مشخصات بسیار مناسب را برای این محصول بوده و تقریباً تمام ویژگی هایی که از یک دستگاه برای بهره وری و بازی بخواهید، ارائه می دهد. نکته منفی این است که آل-این-وان اچ پی ارزان نخواهد بود که در زمان عرضه از ماه آینده با قیمت 1999 دلار در دسترس است. اگر این هزینه برای سلیقه شما بسیار گران است،

اچ پی گزینه های دیگری را در اختیار شما قرار می دهد. اولین دستگاه Pavilion All-in-One Desktop PC است که با صفحه نمایش 24 یا 27 اینچی، وب کم پاپ آپ 5 مگاپیکسلی و پردازنده AMD Ryzen 5000 در دسترس است. فروش آن ماه آینده با قیمت پایه 799 دلار آغاز می شود. همچنین دسکتاپ HP All-in-One با نام مشابه وجود دارد که فاقد مارک Pavilion می باشد و با انتخاب پردازنده های AMD یا اینتل از 749 دلار شروع می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا