فناوری

سرمایه گذاری 10درصد از درآمد سامسونگ برای تحقیق و توسعه در 3 ماه اول 2020

چندی پیش گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ منتشر شد. این شرکت با وجود بحران پیش آمده به واسطه کرونا، توانسته سود عملیاتی خود را افزایش دهد. اکنون مشخص شده که این شرکت ۱۰ درصد از درآمد خود را در اختیار بخش تحقیق و توسعه قرار داده است.

براساس گزارشات، سامسونگ صرفاً بین ژانویه و مارس سال 2020 حدود 4.36 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه هزینه کرده است. این سرمایه گذاری از رکورد داخلی قبلی KRW5.32 تریلیو ، که در Q1 2018 بوده، پیشی گرفته است.

با این حال به صورت دقیق، این میزان برابر با ۹.۷ درصد از درآمد خالص این شرکت در این مدت بوده که کمی ببیشتر از میزان ۹.۶ درصدی سال گذشته است. البته رکورد شکنی شرکت کره‌ای با بخش تحقیق و توسعه به اینجا ختم نمی‌شود و سامسونگ توانسته تنها در عرض ۱۲ ماه، ۱۶.۵ میلیارد دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کند. با این وجود کمپانی کره‌ای اعلام کرده که سرمایه‌گذاری در ابن بخش را همچنان ادامه خواهد داد.

آژانس خبری یونهاپ که تحرکات سامسونگ در بازار را تحت نظر می‌گیرد، اعلام کرده بخش تحقیق و توسعه این کمپانی نزدیک به 180.000 پتنت در سراسر جهان دارد که ۵۰۷۵ پتنت در کره جنوبی و ۸۷۰۰ پتنت دیگر در آمریکا به ثبت رسیده‌اند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا