نرم افزار و اینترنت

امکان محو کردن پس‌زمینه تماس‌های تصاویر در اسکایپ میسر شد

مایکروسافت به طور پیوسته در حال کار روی نسخه های جدید اسکایپ است تا با آپدیت های جدید این نرم افزار را به خواسته‌های کاربران نزدیک‌تر کند. حالا در آپدیت جدید اسکایپ شما می‌توانید محیط اطراف چهره‌ خود را محو کنید.

درست مانند ویژگی تار کردن زمینه‌ای که سال پیش تیم مایکروسافت معرفی کرد، اسکایپ نیز با محو کردن زمینه اجازه می‌دهد تا فضای پشت تماس گیرنده تار شود. به گفته اسکایپ این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی، توجه را بر روی تماس گیرنده معطوف می‌کند.

این هوش مصنوعی تصویر شما را تشخیص خواهد داد و تلاش می‌کند که تا حد ممکن تنها شما را نقطه تمرکز تصویر قرار دهد. این هوش مصنوعی توانایی تشخیص تمامی اعضا بدن را دارد و مایکروسافت مطمئن شده که بخش اشتباهی از تصویر تار نشود. اگر مایل هستید که حس بهتری در تماس‌های تصویری خود داشته باشید و فضای شخصی خود را حفظ کنید، بهتر است که آخرین آپدیت این محصول را به سرعت دریافت کنید.

در حال حاضر این ویژگی بر روی آخرین نسخه دسکتاپ و لپ‌تاپ قابل اجراست. کافیست از قسمت تنظیمات و یا دکمه تماس ویدیویی، گزینه “Blur My Background” را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که ویژگی محو کردن زمینه هنوز بر روی تمامی دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا