نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن جیمیل با تم جدید متریال برای اندروید و آی‌اواس منتشر کرد

گوگل نسخه جدید اپلیکیشن جیمیل را با طراحی پوسته متریال جدید برای تمامی کاربران اندروید و آی او اس منتشر کرد.

طراحی ماه آوریل سرویس وب جی‌میل خود را برای نسخه‌های اندروید و iOS نیز در دسترس قرار داد. از امروز کاربران می‌توانند تم جدید را بر روی نسخه موبایلی جی‌میل خود دریافت کنند البته باید توجه داشت که هیچ ویژگی یا بهبود خاصی در گزینه‌ها و عملکرد اپلیکیشن حس نخواهید کرد ولی زیبایی و مدرن شدن ساختار جی‌میل غافل‌گیرتان خواهد کرد.

در اپلیکیشن موبایلی جی میل کاربر قادر خواهد بود غلظت رنگ‌ها را در 3 درجه انتخاب کند. ضمنا یک سری فونت‌ها و توییک‌های بصری هم به نسخه جدید اضافه خواهد شد. همانند دسکتاپ، در نسخه جدید اپلیکیشن شما می‌توانید حالت نمایش پیش‌فرض را در کنار دیگر حالت‌های موجود انتخاب کنید. حالت نمایش پیش‌فرض شامل رنگ سفید در بیشتر فضای برنامه می‌شود که در نگاه اول تعدادی از ایمیل‌های دریافتی در زیر گزینه‌های Social، Promotions و Forums نیز قابل مشاهده است. در حالت Compact اما کاربر می‌تواند در نگاه اول تعداد بیشتری از ایمیل‌ها را به صورت یکجا مشاهده کند.

علاوه بر این، گوگل با عرضه این تم فوق‌العاده، توانسته کار مشاهده و بررسی ایمیل‌های دریافتی را بسیار ساده‌تر نماید. برای مثال کاربر می‌تواند سریع‌تر فایل‌های پیوست ایمیل را بدون آنکه حتی پیام را باز کند یا در صفحه پیام به پایین اسکرول نماید، ببیند. همچنین به لطف فناوری ماشین یاد‌گیری، جی‌میل قادر است به همراه ویژگی Smart Compose خود، به کاربران برای تایپ سریع‌تر ایمیل‌ها کمک نماید. به علاوه از طرف دیگر Smart Reply نیز در پاسخگویی به ایمیل‌های دریافتی، سرعت عمل را افزایش می‌دهد و پاسخ‌های از پیش تعیین شده‌ای را به نمایش در می‌آورد.

به‌روزرسانی نسخه موبایلی جی‌میل کلیه کاربران اندروید و iOS از امروز شروع شده ولی ممکن است مدتی طول بکشد تا نوبت به شما نیز برسد پس اگر هنوز خبری از تم جذاب جدید در اپلیکیشن جی‌میل‌تان مشاهده نمی‌کنید، نگران نباشید. به زودی این آپدیت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا