نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت تیمز در ماه آینده بهبودهای عملکردی بزرگی دریافت می کند

مایکروسافت در حال آماده شدن برای عرضه نسخه جدیدی از مایکروسافت تیمز با یک بازسازی بزرگ در ماه آینده بوده تا به طور قابل توجهی استفاده از منابع سیستم خود را در رایانه و لپ تاپ ها بهبود بخشد.

براساس گزارش سایت ورج، این غول فناوری اخیرا آزمایش یک کلاینت جدید تیمز را به طور گسترده در داخل مایکروسافت آغاز کرده و قصد دارد در ماه مارس یک پیش نمایش را برای کاربران مایکروسافت تیمز ارائه کند. این نسخه که به‌عنوان مایکروسافت تیمز 2.0 یا 2.1 شناخته می‌شود، مایکروسافت سال‌هاست که روی این کلاینت جدید تیمز کار می‌کند. این نسخه باید 50 درصد حافظه کمتری مصرف کند، هزینه کمتری بر پردازنده داشته باشد و منجر به عمر باتری بهتر لپ‌تاپ‌ها شود.

در حالی که مایکروسافت برخی از این کارهای اولیه را در تجربه داخلی Teams برای مصرف‌کنندگان در ویندوز 11 ارسال کرد، کسب‌وکارهایی که Teams را اجرا می‌کنند، به دلیل حجم کاری که مایکروسافت برای بازسازی کلاینت انجام می‌دهد، از کلاینت قدیمی‌تر Teams استفاده می‌کنند. این برنامه جدید تیم ها را از Electron دور کرده و به فناوری Microsoft Edge Webview2 می برد. مایکروسافت همچنین به React، یک کتابخانه جاوا اسکریپت نقل مکان کرده که در ماه‌های آینده بهبودهای بیشتری را برای Teams ارائه خواهد کرد.

مایکروسافت در حال حاضر قصد دارد در اواخر ماه مارس پیش نمایشی از برنامه جدید خود را برای کاربران Teams ارسال کند، که شامل یک جابجایی برای بازگشت به برنامه موجود در صورت نیاز است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا