نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشن بینگ را برای ایکس باکس منتشر کرد

مایکروسافت به منظور دسترسی آسان به موتور جستجوی بینگ، اپلیکیشن بینگ را برای کنسول ایکس باکس منتشر کرد. از نظر ویژگی های اساسی، تقریباً همان چیزی است که شما از یک اپلیکیشن Bing انتظار دارید، با جستجو در وب و تصویر، بنابراین می توانید بدون استفاده از گوشی یا رایانه شخصی خود، در مورد یک بازی کمک بگیرید.

هر چند ویژگی جالب دیگری نیز دارد، مایکروسافت می گوید اپلیکیشن Bing می تواند به همراه ویدیوها و اخبار مربوط به بازی ها، به کاربران در کشف بازی های توصیه شده و پرطرفدار کمک کند. این اپلیکیشن همچنین از داده های مربوط به بازی هایی که شما و دوستانتان بازی می کنید برای ارائه توصیه ها و نتایج جستجو استفاده می کند. بعلاوه، اگر تصاویر را جستجو می کنید، می توانید به راحتی نتایج جستجو را به عنوان تصویر زمینه Xbox تنظیم کنید، که این کار سفارشی سازی را کمی آسان تر می کند.

نسخه ایکس باکس اپلیکیشن بینگ با برنامه Microsoft Rewards یکپارچه شده، بنابراین برای انجام جستجوها امتیاز کسب می کنید. اما مایکروسافت همچنین روش های جدیدی را برای پاداش دادن کاربران به امتیازات بیشتر، مانند آزمون ها و نظرسنجی ها، اضافه کرده است. درنهایت، این برنامه همچنین از جستجوی صوتی پشتیبانی می کند، که احتمالاً آسان تر از جستجوی صفحه کلید روی صفحه با کنترل کننده است.

این برنامه اکنون برای دانلود در دسترس است و با استفاده از این لینک می توانید از راه دور روی کنسول خود نصب کنید. در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است، اما به زودی راهی بازارهای بیشتری شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا