فناوری

لنوو از تبلت Tab V7 با نمایشگر 6.9 اینچی رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه MWC 2019 از جدیدترین تبلت میان رده خود با نام Tab V7 پرده برداشت. در حالیکه تب وی 7 عنوان تبلت را یدک می کشد، اما یک گوشی اندرویدی با نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل است.

همچنین وزن این تبلت برابر 195 گرم بوده و در مقابل دیگر مدل‌های موجود، گزینه سبکتری به شمار می‌رود. به لحاظ مشخصات سخت افزاری، محصول جدید لنوو به پردازنده اسنپدراگون 450 کوالکام با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ظرفیت باتری تبلت برابر 5180 میلی آمپر ساعتی بوده که برای انرژی اجزای سخت افزار دستگاه گزینه مناسبی است.

یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تبلت مذکور انتخاب شده و حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند. جالب اینجاست لنوو بر خلاف گذشته که رابط‌های کاربری متفاوتی روی سیستم عامل محصولاتش اعمال می‌کرد اکنون لنوو Tab V7 از نسخه‌ی خام و دست نخورده اندروید پای پشتیبانی می‌کند.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای لنوو Tab V7 اعلام نشده اما کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک ارزانترین مدل این تبلت یا تلفن هوشمند بزرگ را به قیمت پایه ۲۵۰ دلار پیش خرید کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا