فناوری

با ویژگی جدید Tap to Pay در آیفون آشنا شوید

ظاهرا شایعات درست بود! اپل در حال معرفی ویژگی جدید Tap to Pay در آیفون است که به فروشندگان اجازه می دهد از آیفون خود به عنوان پایانه فروش استفاده کنند. این سرویس جدید ابتدا در اواخر امسال با نسخه بتا نرم افزار iOS به آمریکا می آید و از Apple Pay (در آیفون و اپل واچ)، کارت های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف پول های دیجیتال بدون نیاز به سخت افزار اضافی پشتیبانی می کند.

این سرویس با کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس از شبکه‌های پرداخت پیشرو از جمله Visa، Mastercard، American Express و Discover کار خواهد کرد. Tap to Pay هم برای پلتفرم‌های پرداخت و هم برای توسعه‌دهندگان برای ادغام در برنامه‌هایشان در دسترس خواهد بود. اپل فاش کرد که Stripe اولین پلتفرمی خواهد بود که از ویژگی جدید در بهار امسال پشتیبانی می کند. اپل همچنین جزئیات سازگاری Tap to Pay را برای تاجرها فاش کرد. شما به یک دستگاه آیفون XS یا جدیدتر نیاز دارید و برای راه‌اندازی باید اپلیکیشن پشتیبانی کننده iOS را دانلود کنید.

جنیفر بیلی، مدیر بخش اپل پی و والت در رابطه با این موضوع بیان کرد:

از آنجایی که مشتریان بیشتر و بیشتری از کیف پول دیجیتال و کارت های اعتباری استفاده می کنند، Tap to Pay در آیفون راهی ایمن، خصوصی و آسان برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس و باز کردن تجربه‌های جدید پرداخت با استفاده از قدرت، امنیت و راحتی آیفون در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. 

پس از مراحل راه‌اندازی، صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند از طریق یک ضربه ساده، پرداخت‌های NFC را از مشتریان بپذیرند. Tap to Pay از همان حفاظت از اطلاعات پرداخت Apple Pay با رمزگذاری Secure Element استفاده می‌کند که هر بار که خرید می‌کنید شناسه‌های تراکنش منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند. اپل اطلاعاتی در مورد آنچه می‌خرید یا چه کسی در ترمینال پرداخت می‌کند، دریافت نمی‌کند. Tap to Pay در اکثر خرده فروشانی که در حال حاضر Apple Pay را می پذیرند، به طور گسترده در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا