نرم افزار و اینترنت

تلگرام 5.4 با قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت در iOS منتشر شد

تلگرام به تازگی بروزرسانی جدید اپلیکیشن خود را با تعدادی از ویژگی ها و امکانات جدید برای اندروید و آی او اس منتشر کرد.

در این بروز رسانی جدید امکاناتی نظیر تنظیمات بیشتر برای نمایش خودکار فایل های ویدیویی و برای مدیریت دانلود خودکار فایل ها و همچنین امکان استفاده از چندین حساب کاربری به صورت همزمان در نسخه آی او اس را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در نسخه جدید، از این پس کاربران قادر خواهند بود مشخص کنند ویدئوها با مدت زمانی مشخص به صورت خودکار دانلود شده و ویدیوهای طولانی تر برای دانلود به صورت خودکار نیاز به تایید توسط کاربر داشته باشند. همچنین از این پس این ویدیوهای کوتاه به صورت پیش فرض بدون صدا به نمایش در خواهند آمد و کاربران قادر خواهند بود با استفاده از کلیدهای فیزیکی تنظیم صدای گوشی صدای ویدیو را فعال کنند.

در بخش مدیریت دانلود خودکار، علاوه بر امکان انتخاب جزء به جزء و دستی گزینه ها، حالا می توانید شرایط خاصی برای حالت هایی که در حال استفاده از اینترنت شبکه موبایل، WiFi یا در حالت رومینگ هستید تنظیم کرده و به صورت خودکار از آنها بهره بگیرید.

ویژگی دیگر آپدیت ۵.۴ تلگرام در صفحه لاگ‌اوت یا خروج از تلگرام است که در آپدیت جدید انتخاب های جدید مثل تغییر شماره، پاک کردن کش، تنظیم رمز برای تلگرام و اضافه کردن اکانت جدید تلگرام است. همچنین حالا کاربران iOS نیز می توانند چند اکانت تلگرام را روی یک نرم افزار تلگرام درون گوشی خود تنظیم کنند. همچنین شما می توانید با نگاه داشتن انگشت روی هر اکانت، یک پیش نمایش کلی از چت های اخیر آن داشته باشید.

در پایان لازم به ذکر است بروزرسانی مذکور هم اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس فروشگاه های پلی استور و اپ استور منتشر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا