مایکروسافت به تازگی، بازی های رایگان ماه مارس 2019 مشترکین گلد سرویس ایکس باکس لایو را اعلام کرد.

این مشترکین می‌توانند بازی‌های مشخص شده را به صورت رایگان دانلود کنند و تا زمانی که مشترک گلد باشند بازی‌ها در دسترس آن‌ها خواهند بود. مایکروسافت برای ماه مارس نیز بازی‌های خوبی در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به Adventure Time و Star Wars اشاره کرد.

همچنین این بازی های هم اکنون برای دارندگان کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و ایکس باکس در دسترس می باشد. همچنین بازی‌های کنسول‌های قدیمی از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس قرار می‌گیرند. نخستین بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 که برای اولین بار در سال 2016 عرضه شده، قرار است از 16 مارس تا 15 آوریل (از 25 اسفند تا 26 فروردین) در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار گیرد.

دومین بازی رایگان ایکس باکس وان، عنوان Adventure Time: Pirates of the Enchiridion بوده که از ابتدا تا انتهای مارس (10 اسفند تا 11 فروردین) در دسترس خواهد بود. سومین بازی Metal Gear Rising: Revengeance بوده که این بازی نیز از ابتدا تا انتهای مارس (10 اسفند تا 11 فروردین) در دسترس دارندگان ایکس باکس قرار می گیرد. و در نهایت بازی Star Wars: Republic Commando نیز از ابتدای مارس تا 16 مارس (از 10 اسفند تا 25 اسفند) برای ایکس باکس 360 در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *