تبلت گلکسی ویو ۲ سامسونگ در سپتامبر سال گذشته گواهی مربوط به بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد ولی از آن زمان دیگر خبری از آن منتشر نشد. حالا به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد عرضه‌ این تبلت غول‌پیکر خواهیم بود زیرا روز گذشته تعدادی رندر ظاهرا رسمی از این گجت روانه‌ سایت‌ها شد.

این تبلت مانند نسخه اصلی خود که در سال 2015 معرفی شده، از یک پایه بهره می برد. در حالی که نسل اول این تبلت دارای نمایشگر 18.4 اینچی است، نسل دوم آن با نمایشگر 17.5 اینچی در اختیار خریداران قرار می گیرد. احتمالا رزولوشن این صفحه نمایش همچنان فول اچ دی باقی بماند.

پایه گلکسی ویو ۲ طراحی جذاب‌تر و ارگونومیکی دارد و در حالت بسته، زاویه ۳۰ درجه با نمایشگر تشکیل می‌دهد که به لطف این مشخصه، حتی هنگام قرارگیری بر روی سطوح صاف هم راحت‌تر از گذشته می‌توان برای کارهایی مانند تایپ از آن استفاده کرد. البته می‌توانید این استند را در حالت ایستاده هم قرار دهید که حفره بزرگ در میان آن به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی تبلت را بلند کنند.

بر اساس اطلاعات گذشته، قدرت سامسونگ گلکسی View 2 را چیپست اگزینوس 7885 تامین می کند. این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم همراهی می شود. در حالت کلی این تبلت به مشخصات فنی نه چندان قدرتمندی مجهز شده است. این تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T927A توسط اپراتور همراه AT&T عرضه می شود. انتظار می رود این محصول با شماره مدل متفاوتی در بازارهای جهانی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *