موبایل و تبلت

گلکسی A52 آپدیت پایدار اندروید 13 را دریافت کرد

سامسونگ هفته گذشته بروز رسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی های میان رده گلکسی A73، گلکسی A53 و گلکسی A33 منتشر کرد. اکنون گلکسی A52 نیز به این مهمانی می‌پیوندد. ظاهراً این گوشی در حال دریافت به‌روزرسانی پایدار One UI 5 در روسیه است. انتظار می رود این نرم افزار به زودی به سایر مناطق نیز برسد.

این به روز رسانی با نسخه سیستم عامل A525FXXU4CVJB ارائه می شود و بسیاری از ویژگی های جدید را به همراه دارد. همچنین سطح وصله امنیتی گوشی را تا نوامبر 2022 ارتقا می بخشد. می توانیم انتظار داشته باشیم که این بروزرسانی در آینده نزدیک به سایر کشورها نیز گسترش یابد.

تغییرات بروزرسانی در دسترس نیست زیرا سامسونگ به طور رسمی عرضه آن را اعلام نکرده است. انتظار می رود که این نرم افزار شامل تمامی ویژگی های جدید معرفی شده توسط شرکت کره جنوبی با One UI 5.0 باشد. تغییرات بصری زیادی از جمله رابط نوتیفیکیشن جدید، آیکون ها و موارد دیگر وجود خواهد داشت. ممکن است پشتیبانی از ویجت قابل انباشته، تماس متنی Bixby، حرکات مولتی تسکینگ جدید و موارد دیگر را به همراه داشته باشد.

کاربران گلکسی A52 ساکن روسیه باید یک اعلان OTA از نرم افزار جدید دریافت کنند. در غیر این صورت، کاربران می توانند با رفتن به تنظیمات، انتخاب Software update و ضربه زدن روی Download and install، به روز رسانی را دانلود کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا