موبایل و تبلت

اوپو A9 با نمایشگر 6.53 اینچی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت اوپو از گوشی میان رده جدید خود موسوم به Oppo A9 به طور رسمی رونمایی و آن را با قیمت 267 دلار به فروش گذاشت.

اوپو A9 با حاشیه های باریک صفحه و نمایشگری با نسبت ابعاد 19.5:9 نشانگر یک طراحی به روز بوده که بریدگی نمایشگر قطره ای مکمل ظاهر مدرن آن خواهد بود. این نمایشگر IPS LCD با ابعاد 6.53 اینچ و پوشش گوریلا گلس 5، 90.7 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که در بین میان رده ها رقم مناسبی به حساب می آید.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه هلیو P70 مدیاتک تامین کرده و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. اوپو A9 از نظر نرم افزاری به اندروید 9.0 پای با پوسته ColorOS 6.0 مجهز شده و با برخورداری از حالت GameBoost 2.0، تجربه گیمینگ مناسبی از بازی های روز را ارائه می دهد.

در پنل پشتی، دوربین دوگانه اصلی قرار گرفته که دارای سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می باشد و از قابلیت هایی نظیر scape 2.0 (برای عکاسی در شب) در کنار HDR بهره می برد. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی بوده و توانایی ثبت عکس های پرتره را دارد.

باتری 4020 میلی آمپر ساعتی با مدیریت هوش مصنوعی، بلوتوث، وای فای، 4G و پورت میکرو USB از دیگر ویژگی های گوشی 190 گرمی جدید اوپو هستند که در اختیار مشتریان قرار خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا