گجت و پوشیدنی

ولو از هدست واقعیت مجازی Valve Index رونمایی کرد

مژده به طرفداران Valve، این شرکت امروز از هدست واقعیت مجازی Valve Index پرده برداشت. کاربران می توانند این هدست 500 دلاری را به همراه کنترلرها 279 دلاری و Base Station 2.0 با قیمت 149 دلاری خریداری کنند. همچنین می توانید باندل کامل هدست را با قیمت 1000 دلار و یا تنها هدست و کنترلرها را با قیمت 749 دلار تهیه کنید.

هدست Valve Index دارای دو نمایشگر LCD با رزولوشن 1440×1600 است که تصاویر را با کیفیت بیشتری نسبت به OLED، به‌نمایش می‌گذارد. همچنین این هدست واقعیت مجازی دارای هدفون‌های قابل تنظیم و آیتم‌های دیگری است که مانورپذیری بیشتری را نسبت‌به سایر هدست‌های واقعیت مجازی، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در بخش سیستم ردیابی هدست و شناسایی حرکات بازیکنان هم از Base Station 2.0 استفاده شده است.

Base Station 2.0 باعث می‌شود درهنگام انجام کارهای مختلف توسط کاربران، سیستم حرکتی و میدان دید (FOV) به‌خوبی توسط هدست قابل ردیابی و شناسایی شود. همچنین هر کنترلر دو دکمه دارد که یکی تریگر و دیگری آنالوگ است. ازطرفی هر دو کنترلر دارای تکنولوژی ردیابی انگشت هستند تا احساسات شما در دنیای واقعی، به‌خوبی در بازی شبیه‌سازی کنند. از دیگر ویژگی‌های کنترلر هدست Valve Index هم می‌توان به‌راحت بودن‌شان به‌هنگام استفاده اشاره کرد.

گفتنی است که برای استفاده از این هدست، به کامپیوتری با مشخصات فنی 8 گیگابایت رم، پردازنده دو هسته ای نسل جدید و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970 یا AMD RX480 نیازمند خواهید بود. همچنین حداکثر تا چهار base stations به یک ستاپ مجزا متصل شده و می توانید با کنترلرهایی که از نسخه دوم SteamVR پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. این گزینه شامل کنترلرهای HTC Vivo یا Vivo Pro است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا