فیسبوک در جریان کنفرانس F8، اعلام کرد که بزودی نسخه دسکتاپ اپلیکیشن پیام رسان مسنجر را اواخر امسال برای مک و ویندوز منتشر خواهد کرد.

امروزه موبایلی بسیاری زیادی در مقایسه با رایانه های شخصی در جهان وجود دارد و به همین دلیل سرعت توسعه کامپیوترها روز به روز در حال کاهش است. ولی برای کارمندان اداری که بیشتر وقتشان را در مک و ویندوز می گذارند و پیامرسانی عملکرد اصلی آنها محسوب می شود، این پیام رسانی اختصاصی می تواند ساعت های روز را در اکوسیستم فیسبوک تاثیر داشته باشد.

فیسبوک در بیانیه ای اعلام کرد: «بسیاری از مردم می خواهند به طور یکپارچه از هر وسیله پیام دریافت کنند و یا گاهی می خواهند با کمی فضای بیشتری برای تقسیم و ارتباط با افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، برقرار کنند.»

همچنین این نسخه می تواند به کاربران کمک کند تا با ایجاد یک مکانی جذاب کسب و کار خود را به سود برسانند. شرکت قصد دارد با افزودن ابزار تجاری دیگری به اپلیکیشن پیام‌رسانی خود آن را  به عنوان پل ارتباطی میان فروشندگان و مشتریان تبدیل کند. نسخه دسکتاپ مسنجر، شامل ویژگی های نظیر تماس های صوتی، تماس ویدیویی گروهی و سایر ویژگی هایی نسخه موبایل خواهد بود.

به نظر می رسد که نسخه دسکتاپ نیز بر پایه سایت Massenger.com که یک نسخه تحت وب مسنجر از طریق رابط کاربری فیس بوک بوده، توسعه داده شده باشد. نسخه دسکتاپ مسنجر فعلا در حال آزمایش بوده و اواخر امسال در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *