سامسونگ به تازگی از یک دستبند هوشمند جدید با نام Galaxy Fit e رونمایی کرده که شاید بتوان آن را مدل ارزان قیمت Galaxy Fit دانست. دستبند هوشمند Galaxy Fit e قرار است با برچسب قیمتی 40 یورویی راهی بازار شود که 60 یورو کمتر از قیمت تعیین شده برای مدل Galaxy Fit است.

دستبند سلامت گلکسی فیت ای به پایشگر داخلی ضربان قلب مجهز شده است و با کسب استاندارد 5ATM میتواند تا ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد. باتری این محصول نیز طبق اعلام شرکت سازنده بین ۶ تا ۷ روز (در صورت استفاده مستمر) دوام می آورد. البته این مدت زمان برای استفاده روزمره تا 13 روز هم افزایش پیدا می‌کند.

سامسونگ در دستبند هوشمند Galaxy Fit e از نمایشگر 0.74 اینچی OLED تک رنگ استفاده کرده که به طبع قادر به نمایش زمان، تاریخ و برخی اعلان‎های دریافتی از گوشی و رویدادهای از قبل تنظیم شده است. گلکسی فیت ای به صورت خودکار فعالیتهای کاربر شامل قدم زدن، دویدن و ورزش را رصد می کند و دیتای خود را با اپ سامسونگ Health روی گوشی سینک میکند.

این گجت همچنین قابلیت پایش خواب را دارد و علیرغم مقاومتش در برابر آب هیچگونه قابلیتی در ارتباط با شنا برای آن در نظر گرفته نشده است. این دستبند در سه رنگ تمام مشکی، زرد قناری و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *