دوربین های دیجیتال

رونمایی DJI از دوربین اکشن Osmo Action با دو نمایشگر

شرکت DJI از اولین دوربین اکشن برای رقابت با GoPro Hero 7 Black تحت عنوان Osmo Action رونمایی کرد. این دوربین 349 دلاری دارای دو نمایشگر است.

برخلاف تمامی دوربین های گوپرو از یک نمایشگر رنگی در قاب پشتی و نمایشگر سیاه و سفید در قاب جلویی برخوردار بودند، دوربین Osmo Action دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی تمام رنگی در قاب جلو برای عکس برداری vlogs و پرتره و یک نمایشگر لمسی 2.25 اینچی در پشت می باشد.

دوربین Osmo Action از یک حسگر 1/2.3 اینچی 12 مگاپیکسلی CMOS بهره گرفته و توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه و بیت ریت 100Mbps را داراست. علاوه بر این می توانید فیلمبرداری HDR با نرخ 30 فریم در ثانیه انجام دهید. همچنین قابلیت فیلم برداری اسلوموشن 240 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p یا 720p را دارد.

دوربین Osmo Action دارای قابلیت سیستم تثبیت کننده تصویر الکتریکی RockSteady  است که با رزولوشن 4K60 کار خواهد کرد. علاوه براین، این دوربین دارای بدنه ای ضد آب و ضد ضربه بوده و می تواند تا 11 متر زیر آب دوام بیاورد. باید اشاره کنیم که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای را داشته و می توان با اپلیکیشن اختصاصی DJI، دوربین را کنترل کرد.

به صورت اختیاری شما می توانید به همراه این دوربین لوازم جانبی کیت فریم دوربین، کیس ضد آب، آداپتور و فیلترها دریافت کنید. گفتنی است که این دوربین هم اکنون از طریق سایت شرکت در دسترس بوده و از 22 ماه مه 2019 در مارکت های مختلف عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا